Zoek door 5000+ producten

Met meer dan 5000 producten zijn wij één van de marktleiders op het gebied van unieke relatiegeschenken. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar!

;
;
;
;

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de nieuwste relatiegeschenken en onze aanbiedingen.

;
;
;
;

Offerte aanvragen voor

Uw gegevens

Chantal

Janick

Iris

Jochem

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Heb je vragen over een product of wil je dat we met je mee denken over een tof project? Ons team staat van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur voor je klaar!

Inloggen klantlogin

Geen moeilijke wachtwoorden. Vul je e-mailadres in en wij sturen je een e-mail met een tijdelijke link waarmee je toegang krijgt tot jouw account.

;
;
;
;
  • Persoonlijk contact
  • Unieke producten
  • Gratis digitale drukproef

Influencer marketing is hot!

In de wereld van marketing is influencer marketing de laatste jaren uitgegroeid tot een krachtige strategie om producten en diensten op de markt te brengen. Bij deze vorm van marketing maken bedrijven gebruik van influencers, personen met aanzienlijke volgers op sociale media, om hun producten te promoten binnen specifieke doelgroepen. Het is echter niet slechts een kwestie van een product sturen en wachten op resultaten; de kunst zit hem ook in het zorgvuldig kiezen van de juiste giveaways om influencers te motiveren jouw producten enthousiast te delen. Met deze tips bouw je binnen no time een échte fanbase op!

Contact opnemen

Wat is influencer marketing?

Influencer marketing draait om het positioneren van jouw merk door gebruik te maken van de invloed en het bereik van influencers. Deze personen worden geselecteerd op basis van hun connectie met jouw doelgroep. Betalingen of ruilovereenkomsten zijn gebruikelijk, en vaak ontvangen influencers een pakket met jouw producten, vaak vergezeld van een leuke giveaway met jouw bedrijfslogo. Maar wat maakt een giveaway effectief?

1. Vermijd alledaagse giveaways

Het lijkt misschien een goed idee om een leuk product te kiezen dat aansluit bij jouw branche. Denk bijvoorbeeld aan een koeltas, een schort of een snijplank voor bedrijven binnen de foodbranche. Maar zeg nou zelf, hoeveel van deze producten denk je dat food-influencers al in huis hebben? Super zonde natuurlijk als jouw koeltas in de kast, op zolder of in de prullenbak verdwijnt!

2. Maak het bruikbaar

Dit punt sluit eigenlijk een beetje aan bij het vorige punt. Je wil niet dat jouw cadeautje in de kast of de prullenbak belandt, zorg daarom voor iets dat gebruikt kan worden. Hoe nuttiger de giveaway, hoe groter de kans dat een influencer het cadeau online deelt.

3. Investeer in kwaliteit

Besparen op giveaways kan averechts werken. Er iets niks gênanter dan een goedkope tas die knapt, een pen die het niet goed doet of een shirt waar na één keer wassen de opdruk al af gaat. Ook hierbij geldt: zorg dat je niet in de prullenbak belandt maar online en op straat. Een mooie tas van goede kwaliteit wordt vaak gebruikt en zal dan ook zorgen voor extra zichtbaarheid op straat!

4. Personaliseer het cadeau

Wist je dat we ontzettend veel producten hebben die we individueel kunnen personaliseren? Denk bijvoorbeeld aan een mooie waterfles met de voornaam van de ontvanger of een theedoek met zijn of haar Instagramnaam. Super origineel, het wordt massaal gedeeld op social media én het wordt niet vaak weggegooid omdat het iets bijzonders is wat mensen graag bewaren en gebruiken. Door net dat beetje extra te doen voelt een influencer zich speciaal en zal hij of zij (vaak onbewust) extra zijn best doen om jou online in het zonnetje te zetten!

5. Kies iets opvallends

Deze tip is wat ons betreft dé key voor een cadeautje voor influencers! Met een uniek en ludiek product verras je de ontvanger, wat maakt dat je viral kunt gaan op social media. Heb je afgelopen Kerst de Beemster Kaas kerstballen voorbij zien komen? Ze werden opgestuurd naar (food) influencers en er is geen één influencer die geen foto of video ervan heeft gedeeld op social media. Het voorbeeld van een geslaagde giveaway!

Bruis je inmiddels ook van de goede ideeën en enthousiasme? Via het formulier onderaan deze pagina kun je een offerte aanvragen voor een product! Ben je enthousiast maar kun je nog wat inspiratie gebruiken? Neem dan contact met ons op, dan helpen we jou met het vinden van de perfecte giveaway voor een echte fanbase!

6. Seizoensgebonden Relevance

Houd rekening met het seizoen en de actualiteit. Een giveaway die aansluit bij bepaalde feestdagen, speciale gebeurtenissen of trends vergroot de kans dat influencers het willen delen en dat het aanspreekt bij hun volgers.

Iets leuks gezien voor influencers?